BİZİ MASANIN DIŞINA İTMEK İSTEYENLER
MASANIN DIŞINA İTİLE
HALİSA İLAHİLERİNİN HEPSİNİ BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ
HALİSA İLAHİLERİNİN VİDEOLARIN BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ

17 Şubat 2018 Cumartesi

YUSUF KUYUSUNA ATTILAR BENİ


YUSUF KUYUSUNA ATTILAR BENİ Yusuf Kuyusu’na attılar beni Bilmem kaç paraya sattılar beni Ben böyle bilmezdim, yaktılar beni Kenan Elleri’nde yanar gezerim Yusuf Kuyusu’na düşenler bilir. Düşenin önüne "ya sabır" gelir. Orda yardıma Mehmet Baba gelir. Kenan Elleri’nde "yar" der gezerim. Yusuf Kuyusu’nda istedim dilek. Her zaman ağladım bir de biz gülek. Sardı çevremizi bin türlü melek Kenan Elleri’nde ağlar gezerken. Yusuf Kuyusu'nun en dibi çarşı. Çarşının yarısı camiye karşı. Çarşıda satarlar arz ile arşı. Kenan Elllerinde satar gezerim. Yusuf Kuyusu’nda aynalı direk. Ey aziz cemaat gelin bi görek. Anda hep beraber murada erek. Kenan Elleri’nde erer gezerim. Yusuf Kuyusu’nun ortası cennet. Cennet ki bu cennet bir yüce cennet. Cennetin içinde bin türlü nimet. Kenan elleri’nde yazar gezerim. Yusuf Kuyusu’nun başı kalaba. Kul Ahmed’im bugün erdi kemale. İşte bakın her dem hayran cemâle Kenan Ellerinde bakar gezerim. Cemâl’e ermeden yazar mı kalem? Sen sanırsın uydurdu üç-beş kelâm Herkes senin gibi değil vesselâm Kenan ellerinde yâr seydederim KUL AHMET